22 April 2013

About Nurul Azwa's Blog

Assalamulaikum,


       Blog ini dibuat pada tahun 2008 where is masa tu aku baru je masuk tingkatan 1. Tapi masa tu nama blog ni Mizz Coklat. hee. Mula-mula blog ni aku buat sebab nak bercerita semua tentang kerja rumah, cikgu dan kawan-kawan. biasalah budak budak. apa je yang nak diceritakan. haha. Tapi lepas aku 'agak' dewasa, baru aku mula menulis untuk bagi kesedaran dekat diri sendiri dan insyaAllah orang yang membaca blog aku. konsep blog (pun ada :P) :-



   ketenangan    peringatan    kesedaran    perkongsian


Matlamat Blog Nurul Azwa

  berkongsi maklumat tentang apa sahaja kepada pembaca
  berharap dapat memberi sedikit kesedaran kepada mereka yang memerlukan bimbingan
  memberi peringatan tentang kasih sayang, azab, janji dan rahmat Allah 
  memberi ketenangan bagaikan seorang sahabat kepada pembaca yang mempunyai masalah saat itu
  berharap dapat menyampaikan kepada pembaca bahawa mereka tidak keseorangan bila ada masalah

Cita-cita Blog Nurul Azwa

       Aku harap sangat dapat meninggalkan sesuatu yang baik pada dunia dan pada manusia yang masih hidup bila aku dah tak ada nanti. Aku harap, walaupun selepas ketiadaan aku, semua orang masih lagi rasa kehadiran aku terutama keluarga dan kawan-kawan. Apa yang aku tinggalkan di blog ini kebanyakkannya insyaAllah dapat memberi manfaat kepada mereka (khususnya remaja) selagi mereka ikhlaskan diri membaca kerana Allah. Semoga pahalanya tetap mengalir ke kubur aku, insyaAllah menjadi bekalan buat aku di sana.

Nota kaki

       Aku tak bercadang langsung nak men-famous-kan blog Nurul Azwa ni. Aku cuma harap ada yang sudi membacanya. Aku tak kejar status status Blogger paling hot atau blog paling famous. Aku cuma harap apa yang aku tulis dapat memberi impak yang baik bagi mereka yang membaca sebab aku main tulis je apa aku suka. Salam ukhuwwah :)

No comments: