25 August 2012

hari raya with the "royal" family :)

  gambar di pagi raya bersama mereka yang tersayang :D
 masa nie kat klebang besar, melaka
Selamat Hari Raya ^^


ibu and ayah a.k.a hati saya :D 


err.. aku anak bongsu :P haha. my king and I



datuk and nenek.

masa nie dekat rumah moyang

bukan salah aku kalau muka dia macam tu--"

us :)


malam raya kedua


with moyang tersayang :D


 
with twins! aku je tak lawa tak boleh pakai baju kurung sebab nak memasak :(
ika yang pakai tudung oren kemerahan tu, ifa yang pakai tudung pink tu
walaupun kami berjauhan terengganu dan selangor
walaupun kami terpisah 10 bulan lepas aku pindah ke terengganu
walaupun kami hanya berpeluang untuk bersama selama 10 minit
walaupun kami berjauhan utara-selatan tanah air
kami akan berkawan untuk selamanya  :')

1 comment:

ibnu hussin said...

Cantek r smua pic uhh..dengki. ! Hee