26 August 2011

hani zalikha is so awesome !

 Assalamualaikum,


unedited pictures

       semuanya start masa kitorang terpilih untuk masuk explorace prs peringkat daerah hari tu . kitorang jadi rapat ^^, lagi lagi masa nak buat movie maker tu . actually , kitorang dah buat awal dah. cuma masa nak save tu tiba-tiba laptop ter-off sendiri. dia ter-off sekali, boleh tahan lagi. ada 10 minit untuk buat balik. sabar sabar. yang bestnye, Hani Zalikha tak tinggalkan aku walau sesaat pun masa tu. dia ada kat sebelah aku and  banyak sabarkan aku adalahh! :')





      then, dalam tinggal kurang dari 5 minit tu siap. tapi masa nak save tu. again, dia ter-off balik! aku dah la tak buat backup apa-apa. tangan dah sejuk. tangan hani kat sebelah aku pegang. ingat nak minta support la nie. sekali tangan dia lagi sejuk.haha. time nie, cikgu bashar dah minta pen drive masing-masing. semua kumpulan dah hantar except 3 kumpulan. termasuk kumpulan kitorang. Aku dah menangis, hani pulak dah takut.


then, masa nie la aku rasa Teacher Jessie macam superman,spiderman and hero hero cerita barat tu sebab dia datang and tenangkan aku and hani. Masa nie aku rasa macam nak give up je sebab dah tak ada masa. tapi, kalau aku give up. kesian pula yang lain. so, aku teruskan. hani still lagi sebelah aku. aku ingat lagi ayat teacher jessie untuk tenangkan kitorang tu.





"Takpe, takpe. buat lagi sekali. nanti teacher pujuk cikgu bashar suruh bagi kamu masa sebab ada problem sikit. Jangan takut, teacher ada dekat sini teman kamu. teacher tak tinggalkan kamu berdua."





aww how sweet ayat dia. i'm touched! :') start hari tu la aku dengan hani mula rapat dengan teacher jessie. masa lappie ter-off tu, dia la orang paling risau. ke hulu hilir cari laptop untuk tolong kitorang. 

       and, kalau tak silap aku la. time aku dengan hani tengah tunggu save untuk kali ketiga tu, dia tarik tangan aku. aku pegang tangan dia. kitorang genggam tangan one of each other lepas tu masukkan dalam beg laptop untuk panaskan tangan yang dah macam ais tu.






       masa nie la aku rasa aku kenal kawan aku. and bermula dari masa tu la, kitorang saling melengkapi. kalau dia bawa barang berat. aku tolong dia angkat and kitorang pun berat sama-sama. dia pun macam tu. :D friends show their love in times of trouble kann? ^^ just wanna said.. Hani Zalikha, Im so lucky to have a friend like you!





Hani Zalikha : kau bukak video kat atas tu tau. setiap kali aku dengar lagu tu, aku mesti teringat dekat kau ouh! kau ada teringat kat aku tak? haha. seronok kenal dengan kau. aku minta sangat sangat, sila la tegur aku kalau aku buat salah and marah aku kalau aku tak dengar cakap okay? :D

aku search kat google, what is friend? then keluar nie : A
friend is one who walks in when others walk out. :D

No comments: