13 August 2011

a glass of happiness

assalamualaikum,

setiap hari adalah sempurna. bukan kerana hari itu benar-benar sempurna tetapi kerana orang yang dekat dengan kita yang menyempurnakannya. belum tentu esok kita masih hidup untuk bergembira bersama mereka dan belum tentu esok mereka masih ada untuk bergembira bersama kita. jadi kenapa hari ini kita perlu bermasam muka dan tidak bertegur sapa dengan mereka? enjoy your life sweety :)

unedited pictures


you are the person who never fails to make me smile


          hidup ni sama macam coklat. rasa coklat bukan manis. tapi dia macam rasa manis campur pahit campur apa lagi ea ? dia jadi sedap ^^, jadi hidup ni sedap macam coklat! alaa.. kena marah siket siket tu biase la. kena kutuk ke, kena maki ke. chill la :D jalani hidup ni dengan kuat. tanak la lemah lemah. yeahh kita kan kuat!


don't cry because it's over, smile because it happened


          tanpa kita sedar, kita telah belajar erti kehidupan. kita bagai berada di atas pentas lakonan. kita belajar bahawa hidup tak selalu gembira. kita belajar apa yang kita nak tak semuanya kita dapat. kita ketawa, kita menangis and kita senyum. indahnya kehidupan! macam air batu campur. dah la sejuuukkk >.<" hidup adalah anugrah. jadi kita harus bersyukur dengan apa yang kita ada. we're lucky baby :)


you brought colour into my life.


kita cuba menggembirakan orang sekeliling kita. tanpa kita sedar mereka juga cuba menggembirakan kita. sekali lagi kita belajar, hidup ni saling melengkapi. kita tak boleh buat sorang-sorang. macam main bola sepak. kita tak boleh lakukannya sorang-sorang. kita perlukan yang lain. again, kita belajar semangat setia kawan dan kerjasama. sweet :) hidup ni ais krim. nikmati la sebelum ia cair. nanti cair tak sedap! :D

 


 always believe in yourself. They will support you from the back ^^,


belajarla menghargai kehidupan. belajar menghargai kebahagiaan hari ini. bergembira la bersama orang-orang yang kita sayang. hidup awak akan lebih ceria dan berwarna-warni. lebih banyak dari warna pelangi. jadikan hari ini sebagai kenangan terindah untuk hari esok. aww i love you all sunny :D mom, dad and my siblings ;)

No comments: