12 April 2014

Etude House Preview

Assalamualaikum,

      Benar benar, aku terpikat mula mula sebab barang dekat Etude House ni comel comel. Serious aku kata, sebab dia comel aku pergi meneliti barang barang dia. Gila materialistik aku ni. haha --' lepas tu aku tengok harga dia, ehem boleh tahan mahal. RM50++ tapi aku peduli apa. Well men, you know nothing about women. When they are crazy, they really are. Rupa, harga next aku baru pandang apa kandungan dia. Kebanyakkan mengandungi bahan pelembab. Good. I like it.
Product Preview







       Cantik kan barang barang kat atas ni? Elegant macam pemaisuri aku kata. sini aku pegang, sana aku pegang. muka aku jangan tanya la macammana. mulut mungkin berbentuk O excited punya angkara.











       Ni bukan makanan tau. Ni Etude Sweet Recipe. Comel kan? aku dah kata dah. Separuh gila aku pergi kedai kedai yang ada banyak benda comel comel ni. haish nafsu, jangan lebih lebih tabiat kau. aku azankan kang --'


Yang ni aku dah cuba. Blending Sleeping Cream. mula mula rasa lembab je muka lepas tu rasa lembut. Bau dia pun lembut. Seriously aku suka sangat. Harga yang ni tak mahal sangat. sebab tu aku beli. haha



 Ini yang paling aku nak. dia ada dua warna je yang moistfull cream tu. warna pink dengan oren. yang bawah tu blooming spray. segarkan muka and buat muka jadi shining. seriously kalau ada duit aku beli. cerita dia aku kena guna duit aku bayar yuran. haha. kalau ada orang belikan untuk aku, serious ni aku akan jaga elok elok, manfaatkan, hargai dan mungkin akan guna sampai 100 tahun! buat hantaran mungkin? haha. ni bukan idea aku haa ni busu lieza punya idea. hahaha

p/s : Saje je nak share dengan korang apa yang aku suka ni. mana tahu ada yang seperangai dengan aku suka beli benda comel comel. haha. kaja! ;) ^^

No comments: