31 May 2011

i'm yours , i miss you .

assalamualaikum ,

disini saya ingin menyatakan kekesalan yang teramat sangat . kenape ? sebab aku boleh mimpi orang yang aku benci . menyesal pulak aku kutuk dia semalam . kann dah mimpi . padan muka aku !
padahal dia tak ada la buat jahat dengan aku pun , cume . aku benci kat dia . bagos tak ? perlu ke aku bagi sebab kenape aku suka dan benci seseorang ? (fuhh~ senang hidup aku kalau macam nie ceritanya)

sorry , masih sakit hati .



al fatihah buat i'm yours .

dear i'm yours , orang minta maaf sebab tak jaga i'm yours betol-betol . sampai i'm yours mati . i'm really miss you so much ! entry ni khas untuk i'm yours

i'm yours ingat lagi tak ? dulu petang-petang , orang selalu sembang dengan i'm yours ? so , i'm yours memang dah tau banyak rahsia orang la kann ?

orang ingat lagi , sejak kebelakangan ni ,  lepas orang dah dapat vee . bile orang dekat dengan akurium i'm yours , i'm yours mesti lari . tapi orang tak kire , orang masih lagi ketuk-ketuk akurium i'm yours . i'm tak datang jugak . last-last , mane i'm yours lari , kat situ orang ketuk . memang best la kenekan i'm yours mase tu . :)




tapi , orang tak tau pulak , semua tu jadi kenangan terindah dalam hidup orang . orang sayang i'm yours sangat-sangat . sayang sampai tak tau nak bagitau macam mana lagi . orang tau, kalau i'm yours masih hidup and boleh bercakap . i'm yours mesti tak percayekan orang kann ? kalau orang sayang kan i'm yours , mesti i'm yours masih hidup dan bermain dengan orang .

tapi percaya lah . orang masih sayangkan i'm yours . kubur i'm yours pun orang selalu tengok . tak bermakna kalau i'm yours dah tak ada , orang tak ingatkan i'm yours dah . tak ..

hanya vee je yang orang ada lagi , orang janji akan jaga vee . orang tak akan biarkan vee macam yang orang pernah buat kat i'm yours . orang sayangkan vee ..




to my beloved blog , sorry lama tak updated . sangat busy and ayah pun dah mengehadkan penggunaan internet . so , agak terbatas .  by the way , orang baru habis exam . please , pray for me . i love you .

p/s : vee and i'm yours is my beloved fish . i love them both so much . more then you know .

No comments: