24 April 2011

background baru and violet .

assalamualaikum ,





fuhh !! tiup siket . berhabuk dah blog aku nie . lame tak updated kann ? rindu kat kau blog ! tengok wehh . semadd tak pemandangan baru kat blog aku ? haha . hope korang suke . tapi nie bukan aku yang buadd . ayah yang buaddkan . thanks ayah . saranghaeyo !
shoutbox punn dah boleh dinyorokkan . hee~ sukaa !





oke , stop ! aku nak cerita siket pasal ikan aku dekat makmal biology nie (sebenanye ikan makmal). aquarium tu sebelah pintu masuk je . selalu lepas habis kelas aku pergi dekat aquarium tu then panggil ikanikan tu datang kat aku . tapi punyela banyak aku panggil , satu je yang datang --" hampess ! seronok sangat sebab ikan yang satu tu dengar cakap aku . tapi time tu dia tak ada name lagi . aku selalu panggil "sini ! sini !" je . HAHA





ASAL USUL NAME IKAN TU
sampai lahh satu hari tu . mase belajar sivik . kitorang belajar tentang vandalism . cikgu suruh guna huruf 'V' sebagai simbol vandalism . then aku teringat ikan kat makmal tu tak ada name lagi . so , aku mula mencari namename yang bermula dengan huruf V .


mulemule  aku ingat nak letak violin sebab aku suke dengar bunyi violin . aku tanye raje time stay hari tu . oke tak name violin ? tapi kann , punye la saba je . aku cakap violin . die dengar 'starch' . violin .. starch .. violin .. starch .. jauh kowt beze die ! macammane dia boleh salah dengar . huh , mentang mentang makmal bio , nak ayat macam tu je . kalau makmal kimia nak letak ape ? hydrochloricacid ? --"






lepas aku betolkan , baru dia cakap . "baik kau letak violet je . lagi best ." that's how i get the name . haha . tapi , ikan tu aku tak panggil violet sangat . selalu aku panggil "vee" je . aku sayang gila dengan ikan yang mendegar kata tu ouh . kalau dia mati laa .. memang aku nangis la . (siap lahh makcik makmal !) :'( . aku ad cerita kat Yusoff Hambali pasal ikan aku nie . tapi dia cakap . " macam err .." heyyi'mnotcrazyokay?  vee tu yang baik sangat :) that's why i loveyou vee ;) HAHA






tapi aku boleh jumpe vee mase pagi hari rabu dengan khamis je sebab biology ad 2 hari je . nanti aku nak tanye cikgu la , boleh tak kalau aku nak datang makmal bio tiaptiap hari . boleh bagi vee and the gang makan . tapi kann , kau agakagak cikgu bagi tak ?

No comments: